Mijn persoonsgegevens niet verkopen of delen
Zoals beschreven in ons Privacybeleid verzamelen wij persoonlijke informatie uit je interacties met ons en onze website, onder meer via cookies en soortgelijke technologieën. We kunnen deze persoonlijke informatie ook delen met derden, waaronder advertentiepartners. We doen dit om je advertenties op andere websites te tonen die beter aansluiten op je interesses en om andere redenen die worden beschreven in ons privacybeleid.
Het delen van persoonlijke informatie voor gerichte reclame op basis van je interactie op verschillende websites kan onder bepaalde privacywetten van Amerikaanse staten worden beschouwd als 'verkoop', 'delen' of 'gerichte reclame'. Afhankelijk van waar je woont, heb je mogelijk het recht om je af te melden voor deze activiteiten. Als je gebruik wilt maken van dit opt-outrecht, volg dan de onderstaande instructies.
Als je onze website bezoekt terwijl het Global Privacy Control opt-out-voorkeursignaal is ingeschakeld, behandelen wij dit, afhankelijk van waar je je bevindt, als een verzoek om je af te melden voor activiteiten die kunnen worden beschouwd als een ‘verkoop’ of ‘delen’ van persoonlijke gegevens of ander gebruik dat kan worden beschouwd als gerichte reclame voor het apparaat en de browser die je hebt gebruikt om onze website te bezoeken.
Bestelling en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom
kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.
Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en
verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.
Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd
bedraagt 14 - 21 dagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100%
GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
De verwachte levertijd is voorbij, wat nu?
De verwachte levertijd is voorbij, wat nu?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
>>Klik hier voor de status van je bestelling<<
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ruilen en Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Track en Trace
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Op deze pagina kun je je e-mailadres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.