Ruilen en Retourneren
Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! We horen graag wat wij kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen.
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wij bieden een 30-dagen tevredenheidsgarantie, dus bij ons heb je wat meer tijd. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. De retourkosten zijn voor de klant zelf.
3 simpele stappen om het product te retourneren:
Stap 1: Vul het retourformulier in
Stuur een mail naar info@zenovana.com om het retourformulier aan te vragen. Vermeld alsjeblieft de reden van retour in je mail.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat het pakket voorzien is van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen misverstanden voorkomen.
Let op: het retouradres dat wij zullen verstrekken zal het retouradres van de leverancier zijn. De leverancier zit gevestigd in het buitenland, dus de retourkosten kunnen hoger uitvallen. Om deze reden zullen wij je alvorens een andere oplossing aanbieden die in jouw voordeel zal zijn.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakketje in goede staat hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen weer op je bankrekening staat!
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.Bestelling en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom
kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.
Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en
verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.
Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd
bedraagt 14 - 21 dagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100%
GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
De verwachte levertijd is voorbij, wat nu?
De verwachte levertijd is voorbij, wat nu?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
>>Klik hier voor de status van je bestelling<<
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ruilen en Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Track en Trace
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Op deze pagina kun je je e-mailadres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.